De Mediatrainers is een sterk collectief

De Mediatrainers is opgericht door Karel Zwaan. Om de vraagstukken en problemen van opdrachtgevers goed aan te pakken, werkt hij samen met professionals vanuit verschillende expertises. Professionals die hij blind vertrouwt en daarom met veel vertrouwen inzet bij opdrachtgevers.

Karel Zwaan begon zijn carrière in 1991 als journalist bij het Haarlems Dagblad en heeft zich sinds 1999 ingezet als woordvoerder voor organisaties zoals Tempo-Team, EY, Van Lanschot Kempen, Bitvavo, en verschillende overheidscommissies, waaronder PaVEM. Hij deelt zijn kennis als trainer bij de Communicatieopleiding C van SRM en leidt het marketingbureau Merkster. Zijn ervaring en inzicht zijn fundamenten voor De Mediatrainers, waarbij de focus ligt op effectieve communicatie en maatwerk voor elke klant.

Anja

Journalist, investment writer, bladenmaker, content strateeg

Pascale

Office manager, coach, opleidingscoördinator

Karel

Mediatrainer, crisis adviseur, ghost writer, ondernemer

Stephan

Communicatieadviseur, woordvoerder, crisiscommunicatie, mediatrainer

Moniek

Communicatieadviseur, woordvoerder, crisiscommunicatie, mediatrainer

Kantoor Kat

'Zolang er brokjes zijn, is er hoop.’